خداجونم دلم بدجور گرفته.....

منتظر آغوشتم خدا ...

سلام بر خدایی که همه چیز در دستان مهربان خودش هست
خدایا باز با دلی پر و شکستگی آمدم اینجا............
خدایا چند روزه دلم خیلی گرفته ........
چند روزه شبهاش خواب ندارم پر از دلتنگی ام......
خدایا چقدر باهات حرف دارم امانمیدونم از کجا شروع کنم ........
از کجای دلم بگم هر وقت شادی میاد سراغم انگاری حقم نیست شادی کنم ...
اون شادی با یک چیز دیگه میشه پر از درد و غم .........
خدایا شاید مقصر خودمم که باید همش دلشکسته بشم .....
چی دیدم چه شنیدم...... نه دیدم نه شنیدم .....
که کسی کشیده باشد......ستمی که من کشیدم ........
بارالها خیلی خسته ام میشه دستاتو باز برام باز کنی؟
میشه باز نوازشم کنی ؟
میشه باز مثل همیشه بزرگی کنی و منو بلندم کنی؟
خدایا ببین دارم چی میشم ........
ازت میخوام بدون ضربه آرومم کنی ........
ازت میخوام بدون دلخوری ساکتم کنی .....
خیلی دلتنگم خدا جونم ....
خدا جونم تو شاه دل منی ......
تو همه ی وجودمی ..........
ولی من نمیدونم کجای دل تو هستم .......
نمیدونم هیچی نمیدونم ......


خدایا دستمو بگیر ......

خدایا بغضم گرفته بدجور خودمم نمیدونم چند روزه چی شدم ...

دلخسته افسرده منم امروز خدا جونم ......

منتظر آغوشتم خدا ...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 28 / 5 / 1393برچسب:خداجونم دلم بدجور گرفته, | | نويسنده : ساده دل |